Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26544
Title: Наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів у закладах вищої освіти
Other Titles: Scientific approaches to the formation of academic charity of students in institutions of higher education
Authors: Внукова, О. М.
Калініна, К. Р.
Цховребашвілі, О. Ф.
Keywords: академічна доброчесність
плагіат
наукові підходи
студенти
заклади вищої освіти
academic integrity
plagiarism
scientific approaches
students
institutions of higher education
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Внукова О. М. Наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів у закладах вищої освіти / О. М. Внукова, К. Р. Калініна, О. Ф. Цховребашвілі // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 34-39.
Abstract: Стаття присвячена академічній доброчесності у закладах вищої освіти (ЗВО) України. На основі проведеного дослідження серед студентів бакалаврату визначені основні прогалини у дотриманні принципів академічної доброчесності, що проявляються у випадках списування, необ’єктивності оцінювання, невмінні оформити посилання на використані джерела, неусвідомленні наслідків плагіату. Запропоновано наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів, а саме: системний, діалектичний, діяльнісний, особистісний, аксіологічний, культурологічний.
The article is devoted to academic integrity in institutions of higher education (HEIs). On the basis of the conducted research, the main gaps in the observance of the principles of academic integrity among undergraduate students were identified, which are manifested in the case of writing off, unbiased evaluation, inability to issue references to used sources, lack of awareness of the consequences of plagiarism. Scientific approaches to the formation of students' academic integrity are proposed, namely: systemic, dialectical, dialectical, personal, axiological, cultural.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26544
Appears in Collections:Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2023_V1_P034-039.pdf311,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.