Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26544
Назва: Наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів у закладах вищої освіти
Інші назви: Scientific approaches to the formation of academic charity of students in institutions of higher education
Автори: Внукова, О. М.
Калініна, К. Р.
Цховребашвілі, О. Ф.
Ключові слова: академічна доброчесність
плагіат
наукові підходи
студенти
заклади вищої освіти
academic integrity
plagiarism
scientific approaches
students
institutions of higher education
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Внукова О. М. Наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів у закладах вищої освіти / О. М. Внукова, К. Р. Калініна, О. Ф. Цховребашвілі // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 34-39.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена академічній доброчесності у закладах вищої освіти (ЗВО) України. На основі проведеного дослідження серед студентів бакалаврату визначені основні прогалини у дотриманні принципів академічної доброчесності, що проявляються у випадках списування, необ’єктивності оцінювання, невмінні оформити посилання на використані джерела, неусвідомленні наслідків плагіату. Запропоновано наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів, а саме: системний, діалектичний, діяльнісний, особистісний, аксіологічний, культурологічний.
The article is devoted to academic integrity in institutions of higher education (HEIs). On the basis of the conducted research, the main gaps in the observance of the principles of academic integrity among undergraduate students were identified, which are manifested in the case of writing off, unbiased evaluation, inability to issue references to used sources, lack of awareness of the consequences of plagiarism. Scientific approaches to the formation of students' academic integrity are proposed, namely: systemic, dialectical, dialectical, personal, axiological, cultural.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26544
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V1_P034-039.pdf311,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.