Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2684
Назва: Формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі
Інші назви: Формирование потребительской ценности знаний в инновационной экосистеме
Consumer value formation for knowledge within innovation ecosystem
Автори: Гуменна, О. В.
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Ключові слова: інноваційна економіка
інноваційна екосистема
інновації
споживча цінність знань
инновационная экономика
инновационная экосистема
инновации
потребительская ценность знаний
innovation economy
consumer value of knowledge
innovations
innovation ecosystem
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Гуменна О. В. Формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі / О. В. Гуменна, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. — 2014. — № 2 (152). — С. 8-14.
Source: Актуальні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати досліджень щодо ролі та значення процесу формування споживчої цінності знань в інноваційній екосистемі, обґрунтовано інструменти створення споживчої цінності інновацій, необхідні для розробки стратегії просування її до кінцевого споживача.
В статье представлены результаты исследования роли и значения процесса формирования потребительской ценности знаний в инновационной экосистеме, обосновано использование инструментов создания потребительской ценности инноваций, необходимых для разработки стратегии ее продвижения к конечному потребителю.
The article presents the results of the research on the role and meaning of the knowledge consumer value formation process within the innovation ecosystem. The authors ground the application of innovations' consumer value formation tools needed to build a strategy for this value promotion to an end user.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2684
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161021_103.pdf106,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.