Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26864
Назва: Соціальні медіа як ефективний інструмент реклами туристичних і готельних послуг
Інші назви: Social media as an effective tool for advertising tourist and hotel services
Автори: Дьяченко, Роксолана Вікторівна
Тонких, Олексій Григорович
Ключові слова: соціальні медіа
туристичні послуги
готельні послуги
комунікація
медіамаркетинг
реклама
відгуки клієнтів
social media
tourist services
hotel services
communication
media marketing
advertising
customer reviews
Дата публікації: 15-лис-2023
Бібліографічний опис: Дьяченко Р. В. Соціальні медіа як ефективний інструмент реклами туристичних і готельних послуг / Р. В. Дьяченко, О. Г. Тонких // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2023. – № 3. – С. 111-116.
Source: Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія
Library Science. Record Studies. Informology
Короткий огляд (реферат): Мета статті – проаналізувати основні переваги соціальних медіа у рекламі туристичних і готельних послуг з акцентуацією на важливості мережевої комунікації. Оскільки тема дослідження є міждисциплінарною, то її висвітлення передбачало інклюзивне поєднання низки методів і підходів, інтегрованих з різних галузей наукового знання: соціальних комунікацій, менеджменту, інформаційної діяльності, медієвістики тощо. Встановлення між ними тісних науково-інтеграційних зв’язків дало змогу сформулювати системне розуміння соціальних медіа як ефективного комунікаційного інструмента просування послуг у туристичній і готельній сферах. Також використано загальнонаукові методи: аналізу, синтезу, аналогії, порівняння, узагальнення результатів тощо. Наукова новизна дослідження полягає в приверненні уваги на комунікаційних можливостях соціальних медіа у рекламі та залученні нових клієнтів. Соціальні медіа стають важливим маркетинговим інструментом в індустрії подорожей, найбільш вирішальними в рекламі, залученні клієнтів та продажу послуг для готельного та туристичного бізнесу завдяки емпіричній природі продуктів у сфері гостинності. Не останню роль у цьому відіграє суттєве зниження для пересічних мандрівників технологічного бар’єру щодо можливості пошуку інформації в інтернеті. У цьому нині найбільш важливу роль відіграють мобільні пристрої. Тому більшість компаній включають соціальні медіа у свій стратегічний план рекламування та позиціонування на ринку, зокрема щоб відслідковувати відгуки клієнтів, реагувати на коментарі та активніше спілкуватися з потенційними й постійними клієнтами. Оскільки будь-яка інформація, розміщена в соціальних медіа, миттєво стає загальнодоступною і суттєво впливає на довіру до компанії та її репутацію, ті компанії, які вчасно звернуть увагу на необхідність спеціалізованого менеджменту соціальних медіа з уведенням відповідної посади, не лише утримають клієнтів і залучать нових, а й покращать свою бізнес-практику та рівень доходів.
The purpose of the article is to analyse the main advantages of social media in the advertising of tourist and hotel services with the emphasis on the results of network communication. Since the research topic is interdisciplinary, its coverage involves an inclusive combination of a number of methods and approaches integrated from various fields of scientific knowledge – social communications, management, information activities, medieval studies, and others. The establishment of close scientific and integration ties between them made it possible to formulate a systematic understanding of social media as an effective communication tool for the promotion of services in the tourism and hotel spheres. General scientific methods are also used: analysis, synthesis, analogy, comparison, generalisation of results, and more. The scientific novelty of the research consists in drawing attention to the communication possibilities of social media in advertising and attracting new customers. Social media is becoming an important marketing tool in the travel industry, most crucial in advertising, attracting customers and selling services for the hotel and tourism business due to the experiential nature of hospitality products. The significant reduction of the technological barrier to the possibility of searching for information on the Internet for ordinary travellers plays a significant role in this. Mobile devices play the most important role in this today. Therefore, most companies include social media in their strategic plan for advertising and positioning in the market, in particular to monitor customer feedback, respond to comments and communicate more actively with potential and regular customers. Because any information posted on social media instantly becomes publicly available and significantly affects the trust and reputation of the company. Those companies that pay attention to the need for specialised social media management with the introduction of a corresponding position will not only retain customers and attract new ones, but will also improve their business practices and revenue levels.
DOI: 10.32461/2409-9805.3.2023.290994
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26864
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
ISSN: 2409-9805 (рrint)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_3-111-116.pdfСоціальні медіа як ефективний інструмент реклами туристичних і готельних послуг376,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.