Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПузирьова, П. В.-
dc.contributor.authorДулепко, Максим Олегович-
dc.date.accessioned2024-06-29T11:11:27Z-
dc.date.available2024-06-29T11:11:27Z-
dc.date.issued2024-06-29-
dc.identifier.citationДулепко М. О. Організаційні основи туристичної діяльності : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 Туризм / М. О. Дулепко ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. З. Я. Шацька. – Київ : КНУТД, 2024. – 91 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26925-
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню організаційним основам туристичної діяльності. Було досліджено теоретичні засади організації туристичної діяльності, її сутність та особливості в умовах війни, а також управлінські аспекти та інноваційні тренди в галузі. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності туроператора "Join UP!", вивчено його конкурентне середовище, визначено ключові сильні та слабкі сторони. Обґрунтовано необхідність розширення асортименту туристичних послуг "Join UP!" та запропоновано інноваційні продукти відповідно до змінених потреб споживачів. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії туроператора з акцентом на цифрові інструменти просування та онлайн-продажі. Визначено шляхи підвищення якості обслуговування в "Join UP!" через впровадження систем управління якістю, стандартизацію процесів та розвиток персоналу.uk
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the study of the organizational foundations of tourism activities. The theoretical foundations of the organization of tourism activities, its essence and features in wartime, as well as management aspects and innovative trends in the industry were studied. An analysis of the financial and economic activities of the tour operator "Join UP!" is carried out, its competitive environment is studied, and its key strengths and weaknesses are identified. The necessity of expanding the range of tourist services of "Join UP!" is substantiated and innovative products are proposed in accordance with the changed needs of consumers. Recommendations for improving the tour operator's marketing strategy with a focus on digital promotion tools and online sales are developed. The ways to improve the quality of service in "Join UP!" through the introduction of quality management systems, standardization of processes and staff development are identified.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристична діяльністьuk
dc.subjectподорожuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectтрендиuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectцифрові інструментиuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjecttourismuk
dc.subjecttourism activityuk
dc.subjecttraveluk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjecttrendsuk
dc.subjectcompetitive environmentuk
dc.subjectassortmentuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectdigital toolsuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.titleОрганізаційні основи туристичної діяльностіuk
dc.title.alternativeOrganizational bases of tourist activityuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorDulepko, Maksym-
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБТУР-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality242 Туризмuk
local.diplom.programТуризмuk
local.contributor.altadvisorPuzyrova, Polina-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom242_Dulepko_Puzyrova.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.