Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26925
Title: Організаційні основи туристичної діяльності
Other Titles: Organizational bases of tourist activity
Authors: Пузирьова, П. В.
Дулепко, Максим Олегович
Keywords: туризм
туристична діяльність
подорож
інновації
тренди
конкурентне середовище
асортимент
маркетингова стратегія
цифрові інструменти
розвиток
tourism
tourism activity
travel
innovation
trends
competitive environment
assortment
marketing strategy
digital tools
development
Issue Date: 29-Jun-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Дулепко М. О. Організаційні основи туристичної діяльності : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 Туризм / М. О. Дулепко ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. З. Я. Шацька. – Київ : КНУТД, 2024. – 91 с.
Abstract: Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню організаційним основам туристичної діяльності. Було досліджено теоретичні засади організації туристичної діяльності, її сутність та особливості в умовах війни, а також управлінські аспекти та інноваційні тренди в галузі. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності туроператора "Join UP!", вивчено його конкурентне середовище, визначено ключові сильні та слабкі сторони. Обґрунтовано необхідність розширення асортименту туристичних послуг "Join UP!" та запропоновано інноваційні продукти відповідно до змінених потреб споживачів. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії туроператора з акцентом на цифрові інструменти просування та онлайн-продажі. Визначено шляхи підвищення якості обслуговування в "Join UP!" через впровадження систем управління якістю, стандартизацію процесів та розвиток персоналу.
The qualification work is devoted to the study of the organizational foundations of tourism activities. The theoretical foundations of the organization of tourism activities, its essence and features in wartime, as well as management aspects and innovative trends in the industry were studied. An analysis of the financial and economic activities of the tour operator "Join UP!" is carried out, its competitive environment is studied, and its key strengths and weaknesses are identified. The necessity of expanding the range of tourist services of "Join UP!" is substantiated and innovative products are proposed in accordance with the changed needs of consumers. Recommendations for improving the tour operator's marketing strategy with a focus on digital promotion tools and online sales are developed. The ways to improve the quality of service in "Join UP!" through the introduction of quality management systems, standardization of processes and staff development are identified.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26925
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Appears in Collections:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom242_Dulepko_Puzyrova.pdf1,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.