Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26968
Title: Маркетингові стратегії просування Полтавського туристичного регіону в контексті сталого розвитку
Authors: Моргулець, О. Б.
Пилипенко, Т. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Моргулець О. Б. Маркетингові стратегії просування Полтавського туристичного регіону в контексті сталого розвитку / О. Б. Моргулець, Т. В. Пилипенко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 99-101.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26968
Appears in Collections:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P099-101.pdf526,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.