Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27018
Назва: Розробка фірмового стилю фестивалю української сучасної музики
Інші назви: Development of the corporate style of the festival of Ukrainian modern music
Автори: Єжова, О. В.
Теселько, Анастасія
Ключові слова: графічний дизайн
логотип
фірмовий стиль
музичний фестиваль
айдентика
бренд
graphic design
logo
corporate style
music festival
identity
brand
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Теселько А. В. Розробка фірмового стилю фестивалю української сучасної музики : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / А. В. Теселько ; наук. кер. О. В. Єжова ; рец. К. Л. Пашкевич. – Київ : КНУТД, 2024. – 88 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі дослідження розглядає процес та особливості розробки фірмового стилю. Аналіз концепцій конкурентів та особливостей айдентики для музичних фестивалів. На основі готових результатів отримані вказівки щодо розробки власного фірмового стилю. Розроблено серію рекламних плакатів та додаткових елементів, необхідних для фестивалів. Представлення самого процесу вироблення айдентики на основі відомої інформації. У даній роботі розглянуто поетапну організацію плану створення бренду, висвітлена важливість комплексної співпраці дизайнерів з командою бренда у створенні фірмового стилю. Висвітлено значення аналізу у поєднанні з творчим підходом та обґрунтування важливості правильного використання.
In the diploma project, the research examines the process and peculiarities of developing a corporate style. Analysis of competitors' concepts and identity features for music festivals is conducted. Based on the existing results, guidelines for developing one's own corporate style are derived. A series of advertising posters and additional elements necessary for festivals are developed. The presentation of the identity creation process is based on known information. The step-by-step organization of the brand creation plan is discussed in this work, emphasizing the importance of comprehensive collaboration between designers and the brand team in creating a corporate style. The significance of analysis in combination with a creative approach and justification of the importance of proper utilization are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27018
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Teselko_Yezhova.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.