Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27047
Назва: Організація діяльності персоналу у сфері гостинності в умовах війни
Інші назви: Organization of personnel activities in the field of hospitality in wartime conditions
Автори: Городянська, Лариса Володимирівна
Вознюк, Дарина Леонідівна
Ключові слова: сфера гостинності
управління персоналом
організація діяльності персоналу
підприємницька діяльність
туристична діяльність
the field of hospitality
personnel management
organization of personnel activities
entrepreneurial activity
tourist activity
Дата публікації: 24-чер-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Вознюк Д. Л. Організація діяльності персоналу у сфері гостинності в умовах війни : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / Д. Л. Вознюк ; наук. кер. Л. В. Городянська. – Київ : КНУТД, 2024. – 62 с.
Короткий огляд (реферат): Персонал є одним з найважливіших факторів, які впливають на формування у гостей позитивного враження від перебування в готелі. На фоні цього особливої актуальності набуває тема кваліфікаційного дослідження "Організація діяльності персоналу у сфері гостинності в умовах війни". Перший розділ роботи присвячено аналізу теоретичних засад організації діяльності персоналу у сфері гостинності в умовах війни. В другому проаналізовано особливості діяльності персоналу готелю "Royal Grand". У третьому розділі запропоновано шляхи покращення організації діяльності персоналу у готелі "Royal Grand" в місті Трускавець в умовах війни та післявоєнний час.
The staff is one of the most important factors that influence the formation of a positive impression of a stay in a hotel. Against this background, the topic of the qualification study "Organization of personnel activities in the field of hospitality in wartime" becomes particularly relevant. The first section of the work is devoted to the analysis of the theoretical foundations of the organization of personnel activities in the field of hospitality in wartime conditions. In the second part, the peculiarities of the activities of the staff of the "Royal Grand" hotel are analyzed. In the third chapter, ways to improve the organization of staff activities at the "Royal Grand" hotel in the city of Truskavets in wartime and postwar times are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27047
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom241_Vozniuk_Gorodianska.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.