Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27054
Title: Маркетингова політика готельних ланцюгів в Україні
Other Titles: Marketing policy of hotel chains in Ukraine
Authors: Городянська, Лариса Володимирівна
Харченко, Владислава Олександрівна
Keywords: конкурентоспроможність
політика мережі готелі
підприємства
маркетингова політика готельних ланцюгів
competitiveness
hotel chain policy
enterprises
marketing policy of hotel chains
Issue Date: 26-Jun-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Харченко В. О. Маркетингова політика готельних ланцюгів в Україні : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / В. О. Харченко ; наук. кер. Л. В. Городянська. – Київ : КНУТД, 2024. – 69 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних підходів та практичних аспектів маркетингової політики готельних ланцюгів в Україні. На основі вивчення маркетингової політики мережі було виявлено недоліки та проблемні місця,а також розроблено шляхи і бюджет на удосконалення маркетингової політики мережі готелів.
The qualification work is devoted to the study of theoretical, methodological approaches and practical aspects of the marketing policy of hotel chains in Ukraine. Based on the study of the marketing policy of the chain, the author identified shortcomings and problem areas, as well as developed ways and a budget for improving the marketing policy of the hotel chain.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27054
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Appears in Collections:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom241_Kharchenko_Gorodianska.pdf1,83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.