Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасимчук, Н. А.-
dc.contributor.authorГорьовий, В. П.-
dc.date.accessioned2016-11-01T09:43:04Z-
dc.date.available2016-11-01T09:43:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГерасимчук Н. А. Формування ринку сільськогосподарської продукції в україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу / Н. А. Герасимчук, В. П. Горьовий // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. Економічні науки. — 2011. — Вип. 112. — С. 25-29.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2717-
dc.description.abstractВ статті розглядаються наслідки зміни умов ринку сільськогосподарської продукції та специфіка застосування маркетингових методів забезпечення ефективності діяльності сільськогосподарських виробників. Розглянутий сучасний стан процесів маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств при формуванні ринку продовольчої продукції в Україні.uk
dc.description.abstractThe auther in the article is considered the results of the changes in agricultural market and pecularities of implementation of marketing methods on effectiveness in activity of agricultural producers. The current situation of forming of marketing of agricultural producers is looked over, as well as forming of food products in Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleФормування ринку сільськогосподарської продукції в україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходуuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. Економічні науки.uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161026_516.pdf198,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.