Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2717
Title: Формування ринку сільськогосподарської продукції в україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу
Authors: Герасимчук, Н. А.
Горьовий, В. П.
Issue Date: 2011
Citation: Герасимчук Н. А. Формування ринку сільськогосподарської продукції в україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу / Н. А. Герасимчук, В. П. Горьовий // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. Економічні науки. — 2011. — Вип. 112. — С. 25-29.
Source: Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. Економічні науки.
Abstract: В статті розглядаються наслідки зміни умов ринку сільськогосподарської продукції та специфіка застосування маркетингових методів забезпечення ефективності діяльності сільськогосподарських виробників. Розглянутий сучасний стан процесів маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств при формуванні ринку продовольчої продукції в Україні.
The auther in the article is considered the results of the changes in agricultural market and pecularities of implementation of marketing methods on effectiveness in activity of agricultural producers. The current situation of forming of marketing of agricultural producers is looked over, as well as forming of food products in Ukraine.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2717
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161026_516.pdf198,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.