Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2717
Назва: Формування ринку сільськогосподарської продукції в україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу
Автори: Герасимчук, Н. А.
Горьовий, В. П.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Герасимчук Н. А. Формування ринку сільськогосподарської продукції в україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу / Н. А. Герасимчук, В. П. Горьовий // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. Економічні науки. — 2011. — Вип. 112. — С. 25-29.
Source: Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. Економічні науки.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються наслідки зміни умов ринку сільськогосподарської продукції та специфіка застосування маркетингових методів забезпечення ефективності діяльності сільськогосподарських виробників. Розглянутий сучасний стан процесів маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств при формуванні ринку продовольчої продукції в Україні.
The auther in the article is considered the results of the changes in agricultural market and pecularities of implementation of marketing methods on effectiveness in activity of agricultural producers. The current situation of forming of marketing of agricultural producers is looked over, as well as forming of food products in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2717
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161026_516.pdf198,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.