Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27326
Назва: Моделювання антикризової політики в системі маркетингового менеджменту інноваційно активних підприємств
Автори: Нечипоренко, В. В.
Гніденко, В. І.
Кургузенкова, Л. А.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гніденко В. І. Моделювання антикризової політики в системі маркетингового менеджменту інноваційно активних підприємств / В. І. Гніденко ; наук. кер. В. В. Нечипоренко ; Л. А. Кургузенкова // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 76-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27326
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P076-079.pdf388,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.