Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27326
Title: Моделювання антикризової політики в системі маркетингового менеджменту інноваційно активних підприємств
Authors: Нечипоренко, В. В.
Гніденко, В. І.
Кургузенкова, Л. А.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Гніденко В. І. Моделювання антикризової політики в системі маркетингового менеджменту інноваційно активних підприємств / В. І. Гніденко ; наук. кер. В. В. Нечипоренко ; Л. А. Кургузенкова // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 76-79.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27326
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN_2024_P076-079.pdf388,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.