Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28738
Назва: Principles of advertising design in promoting the company's products
Автори: Guchuan, Gao
Кrotova, T. F.
Дата публікації: 15-лис-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Guchuan G. Principles of advertising design in promoting the company's products / G. Guchuan, T. F. Кrotova // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 11-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28738
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-11-16.pdf490,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.