Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976
Название: Маркетингова політика розподілення
Авторы: Щербак, В. Г.
Ключевые слова: просування продукції
збут продукції
маркетингова політика
канали розподілення
маркетингова логістика
товарний рух
державна закупівля
державне замовлення
Дата публикации: 2010
Издательство: ІНЖЕК
Библиографическое описание: Щербак В. Г. Маркетингова політика розподілення [Текст] : Підручник / В. Г. Щербак. — Харків : ВД "ІНЖЕК", 2010. — 224 с.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні аспекти складових маркетингової політики розподілення продукції підприємства. Подано основні поняття видів на форм розподілення, розглянуто теоретичні та практичні питання формування, конструювання та функціонування каналів розподілення, використання найбільш ефективних систем збуту продукції, порядок прогнозування, управління та організації системи розподілення підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 966-978-392-310-9
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні видання
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161110_Scherbak.pdf11,64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
Cover2016.ZZ_Image009.jpgОбкладинка87,1 kBJPEGЭскиз
Просмотреть/Открыть
20161110_Scherbak_TitulZmist.pdfТатульна сторінка + зміст313,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.