Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29986
Назва: Перспективи застосування процедурної генерації контенту в гейм-дизайні
Автори: Деревянкіна, Д. О.
Лебеденко, Ю. О.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Деревянкіна Д. О. Перспективи застосування процедурної генерації контенту в гейм-дизайні / Д. О. Деревянкіна, Ю. О. Лебеденко // Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 20 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 62-63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29986
Розташовується у зібраннях:Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_EMIS_2025_правка-62-63.pdf700,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.