Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30193
Title: Дизайн-проєкт інтер’єру центру освіти та дозвілля
Other Titles: Interior design project of а premises of the centre of education and leisure
Authors: Косенко, Данило Юрійович
Ковбасюк, Дарина Сергіївна
Keywords: дизайн інтер’єру
адаптивне середовище
освітній простір
навчальний центр
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ковбасюк Д. С. Дизайн-проєкт інтер’єру центру освіти та дозвілля : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Д. С. Ковбасюк ; наук. кер. Д. Ю. Косенко ; рец. О. Є. Шмельова-Нестеренко. – Київ : КНУТД, 2024. – 95 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі подані результати дослідження процесу проєктування приміщень центрів освіти та дозвілля, визначено основні типологічні та функціонально-планувальні особливості приміщень обраного типу, обґрунтовано важливість створення освітніх просторів в Україні та доведено актуальність цього питання. Проведено аналіз літератури та визначено основні вимоги до проєктування освітніх просторів. Досліджено загальні будівельні норми, проаналізовано основні прийоми функціонального зонування обраного типу приміщень. Описано основні прийоми меблювання, озеленення, освітлення приміщень навчальних закладів, проведено аналіз досвіду проєктування приміщень заданого типу. Після розглянутого теоретичного матеріалу було проаналізовано існуючий об’єкт проєктування у м. Києві, визначено архітектурну ситуацію та особливості будівлі, розроблено технічне завдання на проєктування. Згідно розробленого технічного завдання створено дизайн-проєкт центру освіти та дозвілля, відповідно до нормативних вимог, обґрунтовано підхід до зонування простору, його меблювання та освітлення, аргументовано концепцію інтер’єру. На остові отриманого теоретичного досвіду розроблено альбом робочих креслень та візуалізації об’єкту, за допомогою комп’ютерно-креслярських, графічних програм та засобів 3D моделювання.
The qualification work presents the results of a study of the process of designing the premises of education and leisure centres, identifies the main typological and functional planning features of the premises of the selected type, substantiates the importance of creating autumn spaces in Ukraine and proves the relevance of this issue. A literature analysis was conducted and the basic requirements for the design of educational spaces were identified. The general building codes are studied, the main methods of functional zoning of the selected type of premises are analysed. The article describes new methods of furnishing, landscaping, and lighting of educational facilities, and analyses the experience of designing premises of a given type. After reviewing the theoretical material, the existing design object in Kyiv was analysed, the architectural situation and features of the building were determined, and the design specifications were developed. According to the developed technical task, a design project for the education and leisure centre was created in accordance with regulatory requirements, an approach to space zoning, furnishing and lighting was substantiated, and the interior concept was aggregated. On the basis of the theoretical experience gained, an album of working drawings and visualisations of the object was developed using computer drawing, graphic software and 3D modelling tools.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30193
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну інтер'єру і меблів
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРб Ковбасюк (фінал).pdf10,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.