Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30226| Title: | Перспективи розвитку людського потенціалу в умовах цифровізації вищої освіти в Україні |
| Other Titles: | Prospects for the development of human potential in the context of digitalization of higher education |
| Authors: | Шацька, З. Я. Бірюков, Є. В. |
| Keywords: | людський потенціал цифрові компетентності цифровий освітні простір ЗВО цифрові технології цифровізація вищої освіти вища освіта |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Шацька З. Я. Перспективи розвитку людського потенціалу в умовах цифровізації вищої освіти в Україні / З. Я. Шацька, Є. В. Бірюков // Ефективна економіка. - 2025. - № 4. |
| Source: | Ефективна економіка |
| Abstract: | В статті досліджено трансформаційні зміни в системі вищої освіти України, які відбуваються під випливом процесів цифровізації та глобалізації. що створює нові виклики й можливості для розвитку людського потенціалу. З’ясовано, що з підвищенням ролі цифрових технологій відбувається цифровізація освітнього середовища ЗВО. Доведено, що навчання здобувачів в цифровому освітньому та використання можливостей цифрових технологій сприяє ідвищенню рівня розвитку людського потенціалу. Визначено, що ступінь розвитку людського потенціалу в умовах цифровізації вищої освіти залежить не тільки від рівня формування базових знань, вмінь та навичок, а й від рівня володінням сучасними цифровими компетентностями. Проаналізовано набір цифрових компетентностей, якими повинен володіти випускник ЗВО, що сформовано на основі «Рамки цифрової компетентності для підприємців України». |
| DOI: | 10.32702/2307-2105.2025.4.23 |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30226 |
| Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
| Department: | Кафедра смарт-економіки |
| ISSN: | 2307-2105 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 5_Шацька_Бірюков_песрпективи розвитку людск потенц.pdf | 427,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.