Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31302
Title: Редизайн айдентики бренду «latona»: передумови, методи та результати
Authors: Безугла, Руслана
Парфило, Артем
Keywords: дизай
бренд
айдентика
редизайн
візуальний стиль
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Безугла Р. Редизайн айдентики бренду «latona»: передумови, методи та результати / Р. Безугла, А. Парфило // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 298-300.
Abstract: У роботі проведено аналіз необхідності редизайну айдентики бренду та його впливу на сприйняття компанії споживачами. Розглянуто приклад редизайну бренду «Latona», його причини, процес та кінцеві зміни в айдентиці.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31302
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-298-300.pdf617,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.