Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31302
Назва: Редизайн айдентики бренду «latona»: передумови, методи та результати
Автори: Безугла, Руслана
Парфило, Артем
Ключові слова: дизай
бренд
айдентика
редизайн
візуальний стиль
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Безугла Р. Редизайн айдентики бренду «latona»: передумови, методи та результати / Р. Безугла, А. Парфило // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 298-300.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз необхідності редизайну айдентики бренду та його впливу на сприйняття компанії споживачами. Розглянуто приклад редизайну бренду «Latona», його причини, процес та кінцеві зміни в айдентиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31302
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-298-300.pdf617,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.