Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31310
Назва: Development of branding for the promotion of the cultural and creative product "Shanxi Cloth Tiger"
Автори: Sun, Yingtong
Khynevych, Ruslana
Ключові слова: Cultural Heritage
Traditional Chinese Art
Cultural Promotion
Design Innovation
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Sun Y. Development of branding for the promotion of the cultural and creative product "Shanxi Cloth Tiger" / Y. Sun, R. Khynevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 255-257.
Короткий огляд (реферат): This study innovates the traditional Chinese pattern of the appearance image of the “Shanxi Cloth Tiger” by applying elements to graphic design and cultural and creative derivatives, injecting fresh elements into the Cloth Tiger and achieving the goal of promoting traditional Chinese art.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31310
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-255-257.pdf558,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.