Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31333
Назва: Концепції візуальної організації товарів у Дизайні середовища супермаркетів
Автори: Білецький, Олег
Скляренко, Наталія
Ключові слова: супермаркет
дизайн середовища
візуальна організація товарів
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Білецький О. Концепції візуальної організації товарів у Дизайні середовища супермаркетів / О. Білецький, Н. Скляренко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз візуальної організації товарів у дизайні середовища супермаркетів. Виділено концепції тематичного образу, формування багаторівневої композиції та створення гармонійного середовища із товарів у межах торгівельних площ супермаркетів. Доведено, що синтез дизайну та візуального мерчандайзингу дозволяє системно підійти до проєктування цілісного простору супермаркету. візуальна організація товарів, супермаркет, дизайн середовища,
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31333
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-101-104.pdf884,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.