Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31354
Назва: Рackaging design for a fruit brand
Автори: Qiu, Chen
Kosenko, Danylo
Ключові слова: branding design
design innovation
cultural heritage
packaging design
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Qiu C. Рackaging design for a fruit brand / C. Qiu, D. Kosenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 244-246.
Короткий огляд (реферат): With the continuous improvement of consumers' requirements for food safety and quality, the role of fruit brand packaging design in market competition is becoming more and more prominent. This paper focuses on the current situation of China's fruit brand packaging design, analyzes its shortcomings in inheriting traditional culture and meeting consumer demand, and proposes innovative packaging design strategies to enhance the market competitiveness of China's fruit brands.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31354
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-244-246.pdf451,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.