Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31375
Назва: Принципи формування корпоративної айдентики виставок у сфері дизайну
Автори: Чупріна, Наталія
Білоконь, Аліна
Ключові слова: корпоративна айдентика
виставка
постер
дизайн-проєкт
візуальний код
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чупріна Н. Принципи формування корпоративної айдентики виставок у сфері дизайну / Н. Чупріна, А. Білоконь // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 352-355.
Короткий огляд (реферат): Визначено корпоративної образно-проєктні айдентики в характеристики сучасних виставкових формування проєктах. Охарактеризовано взаємовплив основних властивостей естетичної якості кінцевого проєкту фірмового стилю виставкових стендів. Проаналізовано проєкт корпоративної айдентики стенду Ukrainian Design Brands в просторі міжнародних виставок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31375
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-352-355.pdf677,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.