Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31375
Title: Принципи формування корпоративної айдентики виставок у сфері дизайну
Authors: Чупріна, Наталія
Білоконь, Аліна
Keywords: корпоративна айдентика
виставка
постер
дизайн-проєкт
візуальний код
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Чупріна Н. Принципи формування корпоративної айдентики виставок у сфері дизайну / Н. Чупріна, А. Білоконь // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 352-355.
Abstract: Визначено корпоративної образно-проєктні айдентики в характеристики сучасних виставкових формування проєктах. Охарактеризовано взаємовплив основних властивостей естетичної якості кінцевого проєкту фірмового стилю виставкових стендів. Проаналізовано проєкт корпоративної айдентики стенду Ukrainian Design Brands в просторі міжнародних виставок.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31375
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-352-355.pdf677,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.