Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31380
Назва: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства
Автори: Городецький, Юрій Дмитрович
Волошин, Антон Олександрович
Ключові слова: цифровізація
маркетинг юридичних послуг
товарна політика
стратегія
позиціонування
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Волошин А. О. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / А. О. Волошин ; наук. кер. Ю. Д. Городецький ; рец. А. М. Орел. – Київ. КНУТД, 2025. – 69 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено сучасні підходи до підвищення ефективності маркетингової товарної політики у сфері юридичних послуг на прикладі ТОВ ЮФ «АСТЕРС». Основну увагу зосереджено на необхідності адаптації асортименту юридичних послуг до потреб клієнтів, зміни конкурентного середовища та впровадження цифрових технологій у діяльність компанії. Обґрунтовано роль маркетингової політики у формуванні конкурентних переваг та зміцненні ринкових позицій юридичної фірми. Запропоновано напрями вдосконалення маркетингової стратегії через персоналізацію послуг, розширення цифрових каналів комунікації та підвищення якості клієнтського сервісу. The qualification work investigates modern approaches to improving the effectiveness of marketing product policy in the field of legal services based on the case of LLC LF “ASTERS.” The study emphasizes the importance of adapting the range of legal services to client needs, changes in the competitive environment, and the integration of digital technologies into company operations. The role of marketing policy in shaping competitive advantages and strengthening the firm’s market position is substantiated. Recommendations are proposed for enhancing marketing strategy through service personalization, expansion of digital communication channels, and improvement of client service quality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31380
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Voloshin_Horodetskiy.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.