Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31703
Назва: Marketing is a tool for improving the effectiveness of social project management in Ukraine
Інші назви: Маркетинг як інструмент підвищення ефективності управління соціальними проєктами в Україні
Автори: Nikitchyna, Dariia
Kugai, Kseniia
Ключові слова: Social Marketing
Charitable Foundations
Influencer Marketing Project
Management Effectiveness
Дата публікації: лис-2025
Видавництво: ОДАБА
Бібліографічний опис: Nikitchyna D. Marketing is a tool for improving the effectiveness of social project management in Ukraine / D. Nikitchyna, K. Kugai // Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті : матеріли ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців. – Одеса : ОДАБА, 2025. – С. 387-389.
Короткий огляд (реферат): The work deals with marketing as a tool for improving the effectiveness of social project management in Ukraine. It examines how strategies like influencer branding and transparent communication help mobilize resources and build public trust, particularly in a wartime context. The study concludes that these marketing mechanisms are essential for fostering a sustainable culture of charity and driving positive social change.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31703
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikitchyna_Kugai.pdf195,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.