Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31703
Title: Marketing is a tool for improving the effectiveness of social project management in Ukraine
Other Titles: Маркетинг як інструмент підвищення ефективності управління соціальними проєктами в Україні
Authors: Nikitchyna, Dariia
Kugai, Kseniia
Keywords: Social Marketing
Charitable Foundations
Influencer Marketing Project
Management Effectiveness
Issue Date: Nov-2025
Publisher: ОДАБА
Citation: Nikitchyna D. Marketing is a tool for improving the effectiveness of social project management in Ukraine / D. Nikitchyna, K. Kugai // Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті : матеріли ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців. – Одеса : ОДАБА, 2025. – С. 387-389.
Abstract: The work deals with marketing as a tool for improving the effectiveness of social project management in Ukraine. It examines how strategies like influencer branding and transparent communication help mobilize resources and build public trust, particularly in a wartime context. The study concludes that these marketing mechanisms are essential for fostering a sustainable culture of charity and driving positive social change.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31703
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikitchyna_Kugai.pdf195,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.