Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31754
Title: Психологія споживача в рекламі: як маркетинг використовує емоційні тригери для залучення уваги
Authors: Городецький, Юрій Дмитрович
Issue Date: 29-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Городецький Ю. Д. Психологія споживача в рекламі: як маркетинг використовує емоційні тригери для залучення уваги / Ю. Д. Городецький // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 117-119.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31754
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-117-119.pdf546,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.