Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31797
Title: Використання кейс-методу для формування комунікативних навичок здобувачів у курсі «Ділова іноземна мова»
Authors: Гудкова, Наталія
Issue Date: 30-May-2025
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Гудкова Н. М. Використання кейс-методу для формування комунікативних навичок здобувачів у курсі «Ділова іноземна мова» / Н. М. Гудкова // Новітні тенденції сучасної лінгвістики та методики навчання іноземних мов : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 30 травня 2025 р. – Рівне : РДГУ, 2025. – С. 228-232.
Abstract: У сучасному світі, де міжнародна взаємодія стає все більш динамічною, а ринки праці глобалізуються, іншомовна комунікація в професійній сфері перетворюється на ключову компетентність фахівця будь-якого профілю. Знання іноземної мови, особливо англійської як мови міжнародного спілкування, вже недостатньо у форматі загальної мовної компетенції. Роботодавці очікують від молодих спеціалістів здатності ефективно функціонувати в іншомовному діловому середовищі, брати участь у переговорах, готувати професійну документацію, взаємодіяти з іноземними партнерами. Кейс-метод у викладанні курсу «Ділова іноземна мова» виявляється одним із найефективніших інструментів реалізації компетентнісного, практико-орієнтованого та особистісно-зорієнтованого підходів. Його застосування дозволяє досягти високого рівня інтеграції мовних, професійних і соціальних навичок, підвищити мотивацію студентів та забезпечити реальну підготовку до професійної діяльності у глобалізованому середовищі.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31797
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Використання кейс-методу_Гудкова.pdf342,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.