Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31922
Title: Гейміфікація як інструмент індивідуалізації навчання: перспективи та приклади успішного впровадження
Other Titles: Gamification as a tool for individualizing learning: prospects and examples of successful implementation
Authors: Махович, Інна
Keywords: gamification
гейміфікація
Issue Date: Jan-2025
Publisher: Видавництво Людмила
Citation: Махович І. Гейміфікація як інструмент індивідуалізації навчання: перспективи та приклади успішного впровадження / І. Махович // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : зб. матеріалів ІV Міжнар. науково- практ. інтернет-конференці, м. Київ, 29–30 жовт. 2024 р. – Київ, 2025. – С. 407–413.
Abstract: У тезах представлено дослідження можливостей гейміфікації як інструменту індивідуалізації навчання в умовах цифрової трансформації освіти. Розкрито сутність поняття «гейміфікація» та її основні елементи, що сприяють підвищенню мотивації і залученості студентів. Наведено приклади успішного використання гейміфікаційних механік у бізнесі та освіті, зокрема на платформах Quizlet, Duolingo та Kahoot. Описано досвід упровадження гейміфікованих вправ під час вивчення англійської мови студентами комп’ютерних спеціальностей, що дозволяє реалізувати індивідуальний підхід і формувати навички самостійного навчання. Підкреслено перспективність подальших досліджень, пов’язаних із розробкою адаптивних цифрових інструментів і вдосконаленням системи оцінювання результатів навчання.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31922
Faculty: Факультет культури і креативних індустрій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makhovych_409_Дидактика_.pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.