Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31922| Title: | Гейміфікація як інструмент індивідуалізації навчання: перспективи та приклади успішного впровадження |
| Other Titles: | Gamification as a tool for individualizing learning: prospects and examples of successful implementation |
| Authors: | Махович, Інна |
| Keywords: | gamification гейміфікація |
| Issue Date: | Jan-2025 |
| Publisher: | Видавництво Людмила |
| Citation: | Махович І. Гейміфікація як інструмент індивідуалізації навчання: перспективи та приклади успішного впровадження / І. Махович // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : зб. матеріалів ІV Міжнар. науково- практ. інтернет-конференці, м. Київ, 29–30 жовт. 2024 р. – Київ, 2025. – С. 407–413. |
| Abstract: | У тезах представлено дослідження можливостей гейміфікації як інструменту індивідуалізації навчання в умовах цифрової трансформації освіти. Розкрито сутність поняття «гейміфікація» та її основні елементи, що сприяють підвищенню мотивації і залученості студентів. Наведено приклади успішного використання гейміфікаційних механік у бізнесі та освіті, зокрема на платформах Quizlet, Duolingo та Kahoot. Описано досвід упровадження гейміфікованих вправ під час вивчення англійської мови студентами комп’ютерних спеціальностей, що дозволяє реалізувати індивідуальний підхід і формувати навички самостійного навчання. Підкреслено перспективність подальших досліджень, пов’язаних із розробкою адаптивних цифрових інструментів і вдосконаленням системи оцінювання результатів навчання. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31922 |
| Faculty: | Факультет культури і креативних індустрій |
| Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
| Appears in Collections: | Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Makhovych_409_Дидактика_.pdf | 1,23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.