Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3207
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2016-12-07T13:02:28Z-
dc.date.available2016-12-07T13:02:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРеалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловостіuk
dc.identifier.isbn978-966-306-153-5uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3207-
dc.language.isoukuk
dc.titleРеалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловостіuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЄвсейцева О. С. Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості / О. С. Євсейцева // Методологічні основи розвитку постіндустріальної економіки : монографія / за ред. М. П. Денисенка, А. П. Гречан, В. В. Лойко. – Київ : Фітосоціоцентр, 2010. – С. 632-651.uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161205_505.pdf1,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.