Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3207
Title: Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості
Authors: Євсейцева, О. С.
Issue Date: 2010
Citation: Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості
Source: Євсейцева О. С. Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості / О. С. Євсейцева // Методологічні основи розвитку постіндустріальної економіки : монографія / за ред. М. П. Денисенка, А. П. Гречан, В. В. Лойко. – Київ : Фітосоціоцентр, 2010. – С. 632-651.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3207
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-306-153-5
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161205_505.pdf1,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.