Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3207
Назва: Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості
Автори: Євсейцева, О. С.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості
Source: Євсейцева О. С. Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості / О. С. Євсейцева // Методологічні основи розвитку постіндустріальної економіки : монографія / за ред. М. П. Денисенка, А. П. Гречан, В. В. Лойко. – Київ : Фітосоціоцентр, 2010. – С. 632-651.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3207
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-306-153-5
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161205_505.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.