Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3338
Назва: Пріоритетні напрями розвитку маркетингової діяльності підприємств легкої промисловості
Автори: Безсмертний, С. Ю.
Ключові слова: marketing service
enterprise
light industry
маркетинговая служба
предприятие
легкая промышленность
маркетингова служба
підприємство
легка промисловість
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Безсмертний С. Ю. Пріоритетні напрями розвитку маркетингової діяльності підприємств легкої промисловості [Текст] / С. Ю. Безсмертний // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 5 (67). - C. 287-291.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості діяльності служби маркетингу на підприємствах легкої промисловості як однієї з рушійних сил ефективного функціонування в сучасних умовах господарювання. Обґрунтовано концепцію маркетингової діяльності на підприємствах галузі з урахуванням їх особливостей.
В статье рассмотрено особенности деятельности службы маркетинга на предприятиях легкой промышленности как одной из движущих сил эффективного функционирования в современных условиях хозяйствования. Обосновано концепцию маркетинговой деятельности на предприятиях отрасли с учетом их особенностей.
The article considers characteristics of marketing activities in light industry as one of the driving forces in the effective functioning of the contemporary economy. Grounded conception of marketing activities in enterprises sector taking into account their specific features.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3338
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V67_P287-291.pdf313,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.