Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/376
Назва: | Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі |
Інші назви: | Сущность коммуникативно-когнитивного подхода к преподаванию английского языка профессионального направления в высшем учебном заведении The essence of the communicative and cognitive approach to teaching a professionally-oriented language at higher educational establishments |
Автори: | Гудкова, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | комунікативно-когнітивний підхід когнітивні здібності процес пізнання професійна іншомовна комунікативна компетентність коммуникативно-когнитивный подход когнитивные способности процесс познания профессиональная иноязычная коммуникативная компетентность communicative and cognitive approach cognitive abilities |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Гудкова Н. М. Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі / Наукові записки Національного університету «Острозька Академія». Серія «Філологічна»: зб. наук. пр. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька Академія», 2015. – Вип. 54. – С. 21-23. |
Source: | Наукові записки Національного університету «Острозька Академія». Серія «Філологічна» |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано необхідність розвитку когнітивних здібностей студентів для формування професійної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Статья посвящена анализу коммуникативно-когнитивного подхода к преподаванию иностранного языка профессионального направления в высшем учебном заведении. Обоснована необходимость развития когнитивных способностей студентов для формирования профессиональной иноязычной коммуникативной компетентности будущих специалистов. The article analyzes the communicative and cognitive approach to teaching a professionally-oriented foreign language at higher educational establishments. The necessity of development of cognitive abilities of students to form a professional foreign communicative competence of future professionals has been proved. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/376 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 2015 Гудкова Острог.pdf | 417,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.