Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3788
Назва: Методи соціальної підтримки учасників АТО
Автори: Чубукова, О. Ю.
Ключові слова: inclusion
disability
social services of inclusive education
the right to education
educational institutions
инклюзия
инвалидность
социальное обслуживание инклюзивного образования
право на образование
учебные заведения
інвалідність
соціальне обслуговування
інклюзивна освіта
право на освіту
навчальні заклади
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чубукова О. Ю. Методи соціальної підтримки учасників АТО [Текст] / О. Ю. Чубукова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 32-36.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність сучасних методів освіти, соціальний статус останньої, синергетичний ефект, правове забезпечення, запропоновані технічні підходи для навчання у вищих навчальних закладах для осіб з обмеженими можливостями.
В статье представлено определение «инклюзив», методы внедрения инклюзивного образования в систему высшего образования Украины. Рассмотрена нормативно-правовая база по проблемам защиты прав населения с ограниченными возможностями. Предложено использовать специфические современные технические устройства и приспособления, разработать комнаты психофизиологической разгрузки и зон релаксации, чтобы студенту с ограниченными возможностями было комфортно находиться в процессе обучения среди своих сверстников. Доказано, что инвестирование в систему инклюзивного образования – это инвестирование в интеллектуальный капитал, который сегодня занимает ведущее место среди факторов производства. Вложенные средства окупаются за 4-5 лет и дают возможность подготовить новый отряд квалифицированных работников и уменьшить расходы на социальную помощь.
The article presents the definition of "inclusive", methods of implementation of inclusive education in the higher education system of Ukraine. It is examined the legal framework on the protection of rights of people with disabilities. It is suggested to use specific modern technical devices and tools, to develop rooms for psycho-physiological unloading and relaxation areas that will provide comfortable learning process for students with disabilities among their peers. It is proved that investing in inclusive education is the investment in intellectual capital, which today occupies a leading place among the factors of production. The invested funds pay off in 4-5 years and provide an opportunity to prepare a new squad of skilled workers and reduce the costs of social assistance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3788
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P032-036.pdf166,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.