Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3927
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorКачур, Л. В.uk
dc.date.accessioned2017-01-13T09:02:48Z-
dc.date.available2017-01-13T09:02:48Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємств [Текст] / О. С. Євсейцева, Л. В. Качур // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 2 (58). - C. 81-84.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3927-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості формування маркетингової інформаційної системи та інформаційних потоків на промислових підприємствах, з метою визначення основних конкурентних переваг підприємства на ринку для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности формирования маркетинговой информационной системы и информационных потоков на промышленных предприятиях, с целью определения основных конкурентных преимуществ предприятия на рынке для принятия обоснованных управленческих решений.ru
dc.description.abstractIll the article is considered facilities of marketing informational system and informational directions forming in industrial enterprises in order to identify main enteiprise competing preferences on the market for making grounded managing decisions.en
dc.languageuk
dc.titleОсобливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємствuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorEvseyceva, O. S.en
local.contributor.altauthorKachur, L. A.en
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.contributor.altauthorКачур, Л. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (58)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V58_P081-084.pdf205,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.