Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3927
Назва: Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємств
Автори: Євсейцева, О. С.
Качур, Л. В.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємств [Текст] / О. С. Євсейцева, Л. В. Качур // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 2 (58). - C. 81-84.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості формування маркетингової інформаційної системи та інформаційних потоків на промислових підприємствах, з метою визначення основних конкурентних переваг підприємства на ринку для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
В статье рассмотрены особенности формирования маркетинговой информационной системы и информационных потоков на промышленных предприятиях, с целью определения основных конкурентных преимуществ предприятия на рынке для принятия обоснованных управленческих решений.
Ill the article is considered facilities of marketing informational system and informational directions forming in industrial enterprises in order to identify main enteiprise competing preferences on the market for making grounded managing decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3927
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V58_P081-084.pdf205,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.