Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3927
Title: Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємств
Authors: Євсейцева, О. С.
Качур, Л. В.
Issue Date: 2011
Citation: Євсейцева О. С. Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємств [Текст] / О. С. Євсейцева, Л. В. Качур // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 2 (58). - C. 81-84.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянуто особливості формування маркетингової інформаційної системи та інформаційних потоків на промислових підприємствах, з метою визначення основних конкурентних переваг підприємства на ринку для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
В статье рассмотрены особенности формирования маркетинговой информационной системы и информационных потоков на промышленных предприятиях, с целью определения основных конкурентных преимуществ предприятия на рынке для принятия обоснованных управленческих решений.
Ill the article is considered facilities of marketing informational system and informational directions forming in industrial enterprises in order to identify main enteiprise competing preferences on the market for making grounded managing decisions.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3927
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V58_P081-084.pdf205,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.