Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4026
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахаркевич, О. В.uk
dc.date.accessioned2017-01-19T08:41:33Z-
dc.date.available2017-01-19T08:41:33Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЗахаркевич О. В. Обґрунтування вибору факторів впливу на сегментацію виробів-трансформерів [Текст] / О. В. Захаркевич // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - C. 50-52.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4026-
dc.description.abstractОбоснован выбор факторов, влияющих на сегментацию изделий-трансформеров, на основании классификационного ряда конструктивнокомпозиционных решений одежды. Посредством проведения факторного и кластерного анализов исследованы концептуальные схемы группирования характеристик сегментации изделий-трансформеров.ru
dc.description.abstractThis article is devoted to the factors that influence the segmentation of transformable clothing. The selection of factors is based on the range of characteristics of the appearance of clothing. Conceptual schemes of grouping segmentation characteristics of transformable clothing were studied. Clustering was used to build groups of segmentation characteristics.en
dc.languageuk
dc.subjecttransformable clothingen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectclustersen
dc.subjectизделие-трансформерru
dc.subjectсегментацияru
dc.subjectчленениеru
dc.subjectфакторный анализru
dc.subjectкластерru
dc.titleОбґрунтування вибору факторів впливу на сегментацію виробів-трансформерівuk
dc.typeArticle
local.sourceЛегка промисловістьuk
local.source.number№ 1uk
local.subject.method0
Appears in Collections:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LP_1_2013_P_050-052.pdf227,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.