Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4026
Назва: Обґрунтування вибору факторів впливу на сегментацію виробів-трансформерів
Автори: Захаркевич, О. В.
Ключові слова: transformable clothing
segmentation
factor analysis
clusters
изделие-трансформер
сегментация
членение
факторный анализ
кластер
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Захаркевич О. В. Обґрунтування вибору факторів впливу на сегментацію виробів-трансформерів [Текст] / О. В. Захаркевич // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - C. 50-52.
Source: Легка промисловість
Короткий огляд (реферат): Обоснован выбор факторов, влияющих на сегментацию изделий-трансформеров, на основании классификационного ряда конструктивнокомпозиционных решений одежды. Посредством проведения факторного и кластерного анализов исследованы концептуальные схемы группирования характеристик сегментации изделий-трансформеров.
This article is devoted to the factors that influence the segmentation of transformable clothing. The selection of factors is based on the range of characteristics of the appearance of clothing. Conceptual schemes of grouping segmentation characteristics of transformable clothing were studied. Clustering was used to build groups of segmentation characteristics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4026
Розташовується у зібраннях:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LP_1_2013_P_050-052.pdf227,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.