Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4026
Title: Обґрунтування вибору факторів впливу на сегментацію виробів-трансформерів
Authors: Захаркевич, О. В.
Keywords: transformable clothing
segmentation
factor analysis
clusters
изделие-трансформер
сегментация
членение
факторный анализ
кластер
Issue Date: 2013
Citation: Захаркевич О. В. Обґрунтування вибору факторів впливу на сегментацію виробів-трансформерів [Текст] / О. В. Захаркевич // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - C. 50-52.
Source: Легка промисловість
Abstract: Обоснован выбор факторов, влияющих на сегментацию изделий-трансформеров, на основании классификационного ряда конструктивнокомпозиционных решений одежды. Посредством проведения факторного и кластерного анализов исследованы концептуальные схемы группирования характеристик сегментации изделий-трансформеров.
This article is devoted to the factors that influence the segmentation of transformable clothing. The selection of factors is based on the range of characteristics of the appearance of clothing. Conceptual schemes of grouping segmentation characteristics of transformable clothing were studied. Clustering was used to build groups of segmentation characteristics.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4026
Appears in Collections:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LP_1_2013_P_050-052.pdf227,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.