Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4121
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPodolnyi, Andrii-
dc.contributor.authorChubukova, Olga-
dc.date.accessioned2017-01-23T10:07:00Z-
dc.date.available2017-01-23T10:07:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationPodolnyi А. Conceptual bases of international business / A. Podolnyi, О. Chubukova // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 16.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4121-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleConceptual bases of international businessuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P016.pdf129,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.