Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАсянова, А. Р.-
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2017-01-24T10:26:47Z-
dc.date.available2017-01-24T10:26:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАсянова А. Р. Соціальні мережі та їх значення в маркетингу / А. Р. Асянова, О. С. Євсейцева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 42-43.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4178-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleСоціальні мережі та їх значення в маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P041-042.pdf164,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.