Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапіщенко, Л. В.-
dc.contributor.authorЗабурмеха, Є. М.-
dc.date.accessioned2017-01-24T10:37:05Z-
dc.date.available2017-01-24T10:37:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКарапіщенко Л. В. Теортичні аспекти маркетингу відносин / Л. В. Карапіщенко, Є. М. Забурмеха // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 56.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4191-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleТеортичні аспекти маркетингу відносинuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P056.pdf183,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.