Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4208
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлійник, О. С.-
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-01-24T13:18:41Z-
dc.date.available2017-01-24T13:18:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОлійник О. С. Способи оцінювання результативності маркетингової діяльності / О. С. Олійник, Н. В. Геселева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 70.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4208-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleСпособи оцінювання результативності маркетингової діяльностіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P070.pdf175,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.