Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4280
Назва: Сутність маркетингової конкурентної стратегії
Автори: Петренко, А. К.
Євсейцева, О. С.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Петренко А. К. Сутність маркетингової конкурентної стратегії [Текст] / А. К. Петренко, О. С. Євсейцева // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України" : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 187.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4280
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P187.pdf343,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.